søndag 30. mai 2010

En liten oppdatering...

Det er litt dårlig med oppdateringer her for tiden. Årsaken til dette er at jeg på fredag skal levere inn en oppgave før jeg er ferdig med den videreutdanningen jeg tar. Jeg gleder meg til å bli ferdig - det tar på å jobbe full tid og ta utdanning ved siden av. Men på fredag leverer jeg altså inn oppgaven min og da er jeg ferdig med utdanning i Personalledelse og kompetanseutvikling ved Høgskolen i Bodø. 

Innimellom får jeg tid til litt hekling og strikking, selvom det ikke er den helt store fremgangen på noen av prosjektene. 

Hekleteppet har jeg heklet en god del rader til på - dette er veldig greit å holde på med når man ikke klarer å konsentrere seg. Teppet er nå cirka 80 centimeter langt - dvs at jeg har cirka 1 meter på lengden igjen og hekle.

I tillegg har jeg begynt på et nytt prosjekt fra Geilsk. Kanten nede gikk ganske fort, men nå har jeg cirka 100 omganger med 2 rett og 2 vrang igjen før jeg er kommet under ermene. Kjedelig strikk, men greit TV-arbeid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar