fredag 24. desember 2010

Julestemning

Ja da kan julestemningen senke seg. Leiligheten er julepyntet, som det siste kom juletreet og pepperkakehuset på plass i går kveld. Nå har jeg laget fruktsalaten som jeg skal ha til dessert - oppskriften finner du her. Innholdet er ikke det samme hver gang - man tar det man har - det er så enkelt med det. Nå ser vi "Reisen til julestjernen" og venter på at min mor skal komme med julemiddagen som er pinnekjøtt. Lukten av pinnekjøtt er det siste som skal til for at julestemningen skal senke seg.

Adventstiden har vært flott med pakker fra Maria - tusen takk til deg!

Nå skal jeg sette meg ned for å hekle videre på Mirrevirres stafflue i det nydelige Nepal-garnet. Det er minus 10 ute og veden knitrer i ovnen.

GOD JUL ALLE SAMMEN! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar