søndag 9. januar 2011

Broderier, pluss noen bilder av affeksjonsverdi

For en del år siden broderte jeg mye. Egentlig så fant jeg glede i å brodere lenge før jeg startet å strikke og hekle. Jeg produserte mye - ikke alt er helt etter min smak i dag, men noen bilder har jeg fortsatt hengende oppe. Blandt disse er en serie med bilder som viser årstidene samt en flott fiolin. Slik ser disse ut:
Vinter
Vår
Sommer
Høst
Det var vanskelig å få tatt ordentlige bilder av disse, så jeg måtte ta bildene litt på skrå for at ikke blitzen skulle vises på bildene.

Jeg har også hengende 2 bilder som barna har laget i barnehagen. Det er et kjent vers som er skrevet og så er det også med et  hånd (og et foravtrykk). Disse er laget i barnehagen da de var hhv 21 måneder og 15 måneder. Et supert tiltak fra barnehagepersonalet som alltid faller i smak hos foreldrene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar