søndag 6. mars 2011

I helga har jeg feiret 11-årsdag

Jentungen min fylte 11 år i går og da feiret hun sammen med 10 andre på samme alder. Jeg serverte pizza, grønnsaker med dip, sjokoladekake, gele og muffins. 
Denne gangen ble det gjort enkelt - det er Toro sine gule poser med ferdigmiks som er brukt. Årsaken til dette er at denne gang var jeg avhengig av å lage noe glutenfritt - og da kan du bruke "Lyse muffins" og "Langpannesjokoladekake" fra Toro med god samvittighet. Veldig betryggende synes jeg siden jeg ikke er noen erfaren "glutenfribaker". 

Etter å ha spist all maten så danset de ivrig til både "Haba haba", Erik og Kriss, og til mange sanger/artister som er ukjent for meg. Både maten og selve festen ble vellykket.

Gratulerer med 11-årsdagen godjenta mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar