lørdag 2. april 2011

Award!

Jeg har fått min første award, og den kom fra Jannelea!
Bildet var nydelig - bare se:

 Awarden skal helst gå videre til fem bloggere med under 100 følgere, men du som har fått den gjør som du vil med den, det er lenketips til deg som er innom meg i alle fall. 

Skal vi se.... jeg velger å linke til 5 blogger som jeg finner inspirerende og som har under 100 følgere. Flere av disse har awardfrie blogger - så jeg forventer ikke at denne følges opp. Jeg ønsker bare å spre deres linker for her er det er mye god inspirasjon å hente! Først vil jeg starte med Maria  som jeg ble "kjent" med da hun var min julekalendervenn i 2010. Hun oppdaterer jevnt og trutt med mye forskjellig. Så er det Pringeling  som en gang la igjen en så koselig kommentar i min blogg - og dermed begynte jeg å følge med i bloggen hennes. Selvom det ikke er mye aktivitet i bloggen til Hjerterommet så er dette i seg selv en så herlig plass at de fortjener en award. Vibbedille skriver om alt med en glød som jeg sjelden har sett. Irenesol lager mye fint og kjolene hennes er alltid et flott syn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar