tirsdag 5. juli 2011

Havfruen av Camilla Läckberg

Jeg har lest nok en bok om Erica Falck og Patrik Hedström som bor i Fjellbacka. Jeg elsker disse lettleste og flotte bøkene til Camilla Läckberg og har heldigvis den neste boken liggende klar - nemlig "Fyrvokteren". I tillegg har jeg en kortbok hun har gitt ut som heter "Snøstorm og mandelduft" ulest i bokhylla. I løpet av sommeren er nok begge disse lest - jeg gleder meg!
Magnus Kjellner, lykkelig gift og far til to, forsvinner sporløst i Fjällbacka. Tre måneder senere blir han funnet fastfrossen under isen, med merker av vold. Det blir dessuten kjent at en av vennene hans, Christian Thydell, i mer enn ett år har fått anonyme trusselbrev. Erica Falck og Patrik Hedström aner at det finnes en sammenheng mellom brevene og drapet på Magnus, og at sporene fører bakover i tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar