lørdag 31. desember 2011

Kjøkkentjeneste

I går fant jeg ut at jeg skulle bake boller siden det er en av de få tingene jeg ikke har i fryseren for tiden. Og siden en av ungene vil ha rosiner i og en ikke så blir det 2 varianter.
Etter at jeg for en gangs skyld laget hjemmelaget vaniljesaus til desserten en dag satt jeg igjen med mange eggehviter som jeg ikke helt visste hva jeg gjøre med. Etter å ha surfet litt rundt fant jeg denne oppskriften inne hos Vibbedille. Resultatet ble veldig bra - og ungene ble storfornøyde!
Og så kom en av mine mange oppbevaringsbokser til verdighet:
Jeg må bare skryte litt av denne Tupperwaredingsen:
Den bruker jeg til alle ting jeg trenger å sprøyte krem til eller andre lignende ting - som feks å lage pikekyss. Den er absolutt verdi sine kroner synes jeg - ingen flere poser for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar