lørdag 28. januar 2012

Garnkjøp og blomster

Jeg deltar på Ingen bønn along på Uformelt der målet er å bruke mest mulig av lagergarnet og kjøpe inn minst mulig nytt garn. Januar er såkalt "frimåned" der man kan kjøpe inn det garnet man trenger uten at det teller med i regnskapet. Når trengte jeg strengt tatt ikke mere garn, men jentungen og bestevenninnen har lagt inn ønske om en lue strikket i lilla. Siden jeg ikke hadde noe lilla garn i den aktuelle tykkelsen så kjøpte jeg inn 5 nøster Smart som i henhold til oppskriften skal holde til 2 luer. Og jeg er allerede i gang med den første!
Siden jula ble kastet ut for en tid siden har det vært veldig tomt på blomsterfronten. I går kjøpte jeg derfor inn 2 stykker - en vanlig variant av Primula og en litt større variant. Vanligvis så er dette blomster som ikke holder seg så lenge hos meg så vi får se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar