onsdag 4. april 2012

Påskekalender fra Briti

Jeg har vært borte noen dager så her kommer en samleoppdatering på de 5 første gavene i påskekalenderen som jeg har fått fra Briti.

Dag 1 fikk jeg en sjokolade som ser veldig spennende ut - jeg har aldri sett denne typen tidligere, pluss et nøste Pt2 garn. Dette garnet har jeg aldri prøvd før - men jeg lurer på om det er samme garn som Rauma sitt 3 tråds strikkegarn? Det har samme strikkefasthet ihvertfall. Spennende!

Dag 2 fikk jeg et nøste Pt2 garn til - så nå har jeg nok garn til et par votter - så nå er det ut på jakt etter vottemønster som passer garntykkelsen. Tips mottas forresten med takk! Jeg fikk også en søt liten blomstervase i en herlig farge - bli perfekt til hvitveisene når våren kommer for alvor.

Dag 3 fikk jeg en flott kjøkkenhåndduk og en klut i herlige vårlige farger!

Dag 4 fikk jeg flotte muffinsformer - som også kan brukes til mye annet. Men hos mine barn er muffins alltid populært!

Dag 5 fikk jeg et flott pynteegg som nå henger til pynt. Ikke i bjørkeris riktignok (pga allergi), men det gjør seg fint der det henger allikevel.

Jeg er så fornøyd med de flotte gavene jeg har fått - og gleder meg til resten!

1 kommentar: