fredag 17. august 2012

Faller fritt som i en drøm.........

I sommer har bloggen min vært kraftig forsømt. Det skyldes ikke godt vær og mye utetid for dette har vært den dårligste sommeren som jeg kan huske her jeg bor. Uansett så har jeg både lest og strikket og heklet og gjort mye annet morsomt. Jeg skal få dokumentert all produksjonen her i bloggen etterhvert.

Første forsøk på å komme i gang igjen er å skrive litt om en bok jeg har lest.

Faller fritt som i en drøm......

Jeg bare elsker tittelen på boken! Faller fritt som i en drøm.......... det høres så poetisk og flott ut. Nå er dette ikke en slik bok da, men en kriminalroman med mordet på Olof Palme som utgangspunkt. Og Leif GW Persson leverer som vanlig. En stødig og god forfatter som leverer hver eneste gang. Dette er en meget god krimbok som anbefales!
Rundt 20 år etter Palme-mordet bestemmer Lars Martin Johansson seg for å finne ut hvem som sto bak. I all hemmelighet samler han en etterforskningsgruppe, som oppdager overraskende ting som de er usikker på om kan offentliggjøres.

Du kan lese mer om hva capris.no skriver her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar