torsdag 6. desember 2012

Marin sjal og kalenderåpning

Jeg har strikket meg nok et sjal av denne flotte oppskriften. Denne gangen ble det med Merino Extra Fine som gjorde at sjalet ble endel større en sist, og dermed mer etter min smak.

Mønster: Marin
Garn: Merino Extra Fine fra Garnstudio
Garnmengde: 212 gram
Pinnenummer: 4,5
Størrelse: Perfekt!

I dag fikk lå det en liten lapp i kalenderen min og på den sto det at jeg måtte sjekke Ravelry. Da jeg logget meg på der så hadde jeg fått et flott mønster i gave - Lace Fingerless Gloves. Disse tror jeg at jeg kommer til å legge opp til når julefreden har senket seg.

4 kommentarer:

  1. For et nydelig sjal! Det ser skikkelig deilig ut, og merino extra fine er jo såå mykt og godt da! :D

    SvarSlett
  2. Dette sjalet var utrolig fint! Så enkelt, men så fine detaljer! Morsom vri på kalendergaven da :)

    SvarSlett
  3. Nydelig sjal ser veldig godt ut.
    Må nok være litt egoist og lage til meg selv etter jul.
    Takk for at du la inn link til mønsteret :)

    SvarSlett