mandag 31. desember 2012

Tovet sitteunderlag

Dette blir siste oppdatering fra meg i år - i morgen kommer jeg tilbake med statustråd i forhold til ufoer og størrelse på garnlager.

4 nøster Østlandsgarn fikk jeg i gave sammen med et sokkemønster i pakkebyttet på Uformelt nå i adventstiden. Nå sliter jeg veldig på mine sokker så jeg har funnet ut at jeg må bruke et garn på disse som er forsterket. Av den grunn så ble disse nøstene til et sitteunderlag istedet. Jeg hadde et nøste av det mørkeste lilla garnet i lageret mitt, er ekstra av det lyseste måtte jeg skaffe meg.

Jeg er nettopp ferdig med underlaget - det er ikke tovet enda - men det blir det akkurat nå! Oppdatert bilde kommer etterhvert.
Mønster: La opp 80 masker med dobbel tråd og strikket en rille i hver farge til det var tomt for garn
Garn: Østlandsgarn
Garnmengde: 284 gram
Pinnenummer: 7 med dobbelt garn
Størrelse: passe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar