onsdag 3. april 2013

Litt av hvert

Denne boken startet jeg på for lenge siden. Årsaken til at det har tatt så lang tid å bli ferdig har ingenting med at boken var kjedelig å gjøre - det har nok heller med at jeg har hatt det så travelt etter jul at jeg har stupt til sengs om kvelden og sovnet umiddelbart så tiden til å lese har vært liten. Da jeg endelig kom meg i gang med boken igjen gikk det kjapt å lese den ut.
Boken handler om de siamesiske tvillingsøstrene Rose og Ruby og deres søskenkjærlighet.  Boken tar mange overraskende vendinger og er absolutt verdt å lese.
 
Her kan du lese mer om hva capris.no skriver om boken.
 

Siden klokken allerede er stilt til sommertid så kan det kanskje være greit å stille badevekten også?
Og hvis man så har gjort det så gjøre det kanskje ingenting at denne kaken inneholder masse kalorier?
 
Uansett så er det en Smash-kake som smaker aldeles fortreffelig! Oppskrift på denne finner du i bloggen My little kitchen som du finner link til via blogglisten min. Denne må bare prøves!

2 kommentarer:

  1. Åh, den kaken så SNADDER ut! :-D

    Boken må kanskje leses, den også?
    Lesing må til, hver kveld før jeg sovner. :)

    SvarSlett
  2. Åh, den kaken så fantastisk ut! Men det hadde absolutt vært fordel med en badevekt som kunne stilles ja ;)

    SvarSlett