fredag 27. september 2013

Herlig at det nærmer seg helg!

Herlige roser til kr 100,- for 20 stk ble med meg hjem i går. De ser bra ut - kraftige og flotte - håper de står lenge!
Her om dagen sto ei elgku med 2 kalver like utenfor huset vårt. Greit å bo nært naturen, men ei elgku med barn kan fort bli litt olm. Ikke så bra at hun tok tilhold i skolegården til ungene da. Men etterhvert ble hun jaget bort, og forsvant opp i skogen igjen. Kanskje er det elgjakta som får henne til å trekke ned mot bebyggelsen?
Nå er det snart helg igjen - og da er det vel lov å bevilge seg litt søtsaker? Denne skålen liker jeg veldig godt - herlig gladskål - den er fra Green gate. Jeg har virkelig fått opp øynene for Green Gate sine servicer - glade farger og mange ulike servicer som passer sammen.
Og så vil jeg minne om "gi-borten" min - den finner du her. Delta og du kan vinne et hespe Wollmeise pluss en liten overraskelse. Frist for å delta er søndag kveld klokken 2200.
 
I helgen er det fotballturnering for minstemann, men jeg regner med at det blir litt strikking allikevel, for da får man morgenene med seg! Holder på med et Clockwork etter oppskrift fra Stephen West som jeg håper å ferdigstille, pluss å få blokket et sjal og ferdigstilt en uglekurv. Regner som vanlig med at jeg ikke får gjort alt jeg har tenkt, men det er jo lov å håpe. I tillegg skulle jeg ha tatt frem 3 nøster Wollmeise som jeg har og fått hespet dem opp slik at jeg får startet på Still-Light som jeg planlagt.
 
GOD HELG TIL DERE ALLE!

1 kommentar:

  1. Friske blomster er så fint. Kjøpte med meg både krysantemum og høstasters fra butikken i dag.

    SvarSlett