mandag 25. november 2013

Egwene sjal

Dette sjalet startet jeg på i fjor en gang - strikket kun noen få omganger før det ble lagt bort. Årsaken var vel at jeg ikke klarte å få mønsteret i fingrene med en gang så det ble mye mønstertitting. Men da jeg tok det frem for litt siden så viste det seg at det var egentlig ganske enkelte å følge med på mønsteret her - jeg måtte bare rekke opp det jeg hadde strikket for jeg hadde gjort en liten feil i starten. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet - og liker også denne lillafargen fra Wollmeise som heter Lila Ludmilla veldig godt. Det 2. og det siste bildet viser fargen mest lik virkeligheten. 
 
Mønster: Egwene
Garn: Wollmeise 100% superwash merino
Garnmengde: 132 gram
Pinnenummer: 4
Størrelse: passe stort

1 kommentar:

  1. Kjempefint sjal! Likte godt kanten på sjalet. Det blir deilig å surre rundt halsen. :)

    SvarSlett