fredag 22. november 2013

Kristin Løytnantshjerter

Disse vottene har jeg gledet meg til å strikke lenge - og nå gleder jeg meg til å bruke disse for de ble perfekt i størrelsen! Det er en stund siden jeg strikket selve vottene - de har ligget lenge uferdige i kurven min - uten tomler. Men når jeg tok fatt i disse igjen var det kjapt å få strikket 2 tomler og festet tråder, samt å sy ned belegget på mansjetten.
Garn: Finull
Garnmengde: 76 gram
Pinnenummer: 2,5
Størrelse: liten/medium damestørrelse

4 kommentarer:

  1. Nydelige votter du har strikket.
    Det mønstere er så flott.

    SvarSlett
  2. Så flotte votter du har strikket! Godt å få de helt ferdige, det er utrolig hvor lite som skal til for å ferdigstille noen ganger. Står ikke alltid helt i forhold til tiden det ligger, hehe ;) Jeg har også litt halvferdige greier som ligger å venter på fullføring. Etter jul er det mitt mål så får vi se hva det blir ;)

    SvarSlett
  3. Det var gøy å se hvor flotte vottene de ble i denne fargekombinasjonen.
    Hilsen fra Wenche

    SvarSlett