onsdag 27. november 2013

Litt blomster til advent




Jeg måtte handle litt blomster til advent. Årest første (og kanskje eneste?) røde julestjerne er kommet i hus - en liten nett sak som sikkert ikke kommer til å overleve julen - men den hører liksom med :-).
Jeg falt for disse herlige rosene - fagen er mere dus i virkeligheten og passer meg helt perfekt.
Og så ble denne flotte Asaleaen med hjem - herlig lillafarge på blomstene. Får se om jeg får den til å overleve en stund - denne type blomster har jeg ikke vært helt venn med tidligere.

1 kommentar:

  1. Det er så fint å pynte med friske blomster. Fin blanding du har valgt! Julestejernen overlever aldri hos meg av en eller annen grunn..Jeg liker godt grønne planter og så har jeg alltid blomstrende orkidéer på kjøkkenet. Jeg går og gleder meg til julepynting i helga ;)

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett