tirsdag 3. desember 2013

Julekalendergaver og pakkebytte og litt til

I år har jeg byttet julekalender med Lilje på Hobbyboden. Den 1. desember fikk jeg et oppskriftshefte fra Drops - og det passet egentlig veldig bra for jeg har koften på fremsiden på listen min over ting jeg skal strikke til neste år. På dag 2 så fikk jeg et nøste Nepal og i dag fikk jeg julemerkelapper.
På Uformelt har jeg også hevet meg med på et pakkebytte, der bytter vi pakker hver søndag i advent og julaften. Der er det lailahf jeg har byttet med og første søndag i advent fikk jeg 3 flotte nøster Toppull og litt godteri.
Måtte jo svinge meg litt på kjøkkenet også - så da ble det bakt boller!
Julemesse ble det også tid til i helgen, og en av de tingene jeg kjøpte der var 3 hesper med alpakkagarn fra Peru. Det kjennes veldig mykt og godt ut - og jeg gleder meg til å prøve dette.
Jeg ønsker dere alle en flott uke!

3 kommentarer:

  1. Her var det mye flott! Ser fint ut det alpakkagarnet :)

    ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Så mange flotte adventspakker du har fått og gave fra uformeldt.
    Det garnet du har kjøpt på messe så rå flott ut.

    SvarSlett