torsdag 27. mars 2014

Pulsvarmere

Jeg vet ikke helt hvor jeg kom over disse - men jeg falt pladask med en gang. Mønsteret satt enkelt i fingrene og tommelen er laget på en enkel og lettfattelig måte. Disse kommer jeg  nok til å lage flere av - kanskje disse blir neste juls "gavehit" hos meg? Jeg har ganske mye garn som kan passe til disse og disse kan jeg snart strikke i blinde.
 
 Mønster: Au-clair fingerless glowes 
Garn: Lima
Ganrmengde: 82 gram
Pinnenummer:4
Størrelse: litt stor damehånd

Disse flotte blomstene kom jeg over på Mestergrønn til en billig penge nå før helgen - herlig med litt forandring!


8 kommentarer:

  1. Så lekre pulsvanter du har strikket!

    SvarSlett
  2. Pulsvarmerne var lekre:-)

    Koselig med nlomster i gla'farger om våren.

    SvarSlett
  3. Så fine - Øverst mot armen minner de litt om mønsteret til Bellavottene, og nederst ble det noe helt nytt. Stilig :-)

    SvarSlett
  4. Så fine pulsvarmere, dette kan godt bli en julehit:)

    SvarSlett
  5. Flotte pulsvarmere! Den oppskriften må jeg notere;) Og så nydelige ranunkler, jeg elsker de!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. De pulsvarmerne er så lekre! Nå ble jeg enda mer fristet til å strikke dem.

    Flotte blomster, koselig med en slik bukett på bordet.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  7. Wow! De var flotte, de! <3
    Ennå en ting er havnet på favoritt.må-lage-lista. :-D

    Ha en nydelig kveld! :-D

    SvarSlett