torsdag 17. juli 2014

Hver gang vi møtes

Disse sokkene har jeg hatt liggende på vent lenge. Jeg har strikket de slik at de er en mellomting mellom ankelsokker og vanlige, litt høye sokker. Jeg ble veldig fornøyd med dem. Sterk er et flott garn å strikke i - nå gjenstår det å se hvordan det holder seg i bruk!
Mønster: Hver gang vi møtes av Bitta Mikkelborg
Garn: Sterk
Garnmengde: 58 gram
Pinnenummer: 2,5 og 3
Størrelse: 36
 
Her om dagen så solgt de norske jordbær til en overkommelig pris på en matvarebutikk i nærheten og da benyttet jeg sjansen og kjøpte inn en kasse. Den ble i sin helhet omgjort til jordbærsyltetøy.

 

3 kommentarer:

  1. Åh, kjenn lukta av jordbæran!
    Jeg er så heldig å ha en mamma som strikker lester til oss alle, så det slipper jeg.
    Er helt fasinert over alle dere som strikker Bittas nydelige lester. Jeg knoter så fælt med 5 pinner og mønster.... Ha en flott dag videre.

    SvarSlett
  2. Fine sokker. Og så deilig med hjemmelaget jordbærsyltetøy!

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  3. Fine sokker! Jeg har ennå ikke prøvd Sterk, så jeg lurer også på hvordan det er i bruk. :)

    SvarSlett