fredag 12. desember 2014

Knit & crochet shawl


Dette sjalet har jeg strikket mange utgaver av - det er så enkelt å strikke - det eneste er at heklekanten krever litt konsentrajon....


Strikket 16 ekstra riller i forhold til oppskriften før jeg startet med å felle igjen. Da blir det akkurat plass til en ekstra rapport av heklekanten på hver side.







Garn: Topp t'tå
Garnmengde: 504 gram
Piunnenummer: 7
Størrelse: passe stort - og jeg liker at det er litt størrelse på disse


God helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Jeg er avhengig av sjal selv. TanteUll skreiv om et nydelig ett, en hals egentlig som ser ut som ett sjal. Jeg hadde kjøpt mønsteret for en evighet siden, men glemt det. Dette blir min romjulsstrikk, har bestilt meg garn som kommer i posten *juhu* Ikke ofte man får noe selv. Gleder meg til begynne.
    Kos dokker i førjulstida og god helg.

    SvarSlett